woensdag 28 mei 2014

Winnaar BlogCandy

Hoi Allemaal,

Ik zou eigenlijk gisteren de uitslag al bekend maken maar er is zoveel tussen gekomen dat ik er nu pas aan toe kom!! Sorry daarvoor.

De winnaar van mijn BlogCandy/Winaktie is : .......................................................... Mitsy Leon

Misty zou jij contact met me willen opnemen via de email (info@moonlightdesign.nl) alvast bedankt.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen.
Niet getreurd er volgen binnenkort veel meer leuke winakties!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

woensdag 28 mei 2014

Winnaar BlogCandy

Hoi Allemaal,

Ik zou eigenlijk gisteren de uitslag al bekend maken maar er is zoveel tussen gekomen dat ik er nu pas aan toe kom!! Sorry daarvoor.

De winnaar van mijn BlogCandy/Winaktie is : .......................................................... Mitsy Leon

Misty zou jij contact met me willen opnemen via de email (info@moonlightdesign.nl) alvast bedankt.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen.
Niet getreurd er volgen binnenkort veel meer leuke winakties!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

 
Images by Freepik